סל קניות 
שאלות ותשובות

ריכזנו עבורך מגוון שאלות ותשובות נפוצות הבאות לתת מענה
לנושאים שצצים במהלך השהות באתרנו.

במידה וישנו עניין / נושא שאינו מופיע כאן ניתן תמיד לפנות אלינו
דרך עמוד "צור קשר" ואנו מבטיחים לחזור עם תשובה בהקדם האפשרי.

* הטקסט מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשני המינים 

איך יודעים מהן המכירות הפעילות?
1. נכנסים לאתר אסט-STORE מדי יום על מנת לראות מהם המכירות היומיות. 
2. נרשמים לאתר אסט-STORE ואנחנו נדאג לשלוח לכם בכל יום אי מייל עם פרטי המכירות שמתפרסמות.
3. מקפידים להתעדכן בדיוור השבועי ובעמוד הפייסבוק של אס"ט - אגודת הסטודנטים בטכניון.
איפה אוספים את המוצר שרכשתי?
חלק מהפריטים מיועדים לאיסוף עצמי בחנות החוברות של אס"ט (בית הסטודנט, קומה 0) או במשרדי "אפקט" (בית הסטודנט, קומה 3).
בעמוד המכירה מצויין מקום איסוף המוצר.
לפרטים לגבי איסוף וזמינות ניתן לפנות אלינו באמצעות לחצן "צור קשר" בראש האתר.
איך קונים באסט-STORE?
1. פשוט מאוד- בוחרים את המוצר בו מעוניינים ואת הכמות שרוצים
2. לוחצים על כפתור "קנה"
3. במידה וסיימתם את קנייתכם יש ללחוץ "השלם רכישה"
4. ממלאים את הפרטים הנדרשים להשלמת ההזמנה
5. לאחר קבלת אישור חברת האשראי יישלח לתיבת האימייל עמה נרשמתם אישור על  הרכישה ופרטי הקופון לשימושכם 
האם השימוש בכרטיס אשראי בטוח?

חד משמעית- כן! האתר מאובטח בהתאם לדרישת חברות האשראי בישראל ובהתאם לתקני האבטחה המקובלים בעולם. איננו שומרים אצלנו את פרטי הכרטיס, הפרטים ישר עוברים למערכת הסליקה.

מדוע השימוש ב-PayPal כרוך בתשלום נוסף?

במסגרת ההתקשרות של אס"ט עם PayPal, אנו נדרשים לשלם לחברה עמלה של כ-1.5 ש"ח לכל קניה שנעשית באמצעותם. אנו מאפשרים לכל רוכש להחליט בעצמו האם ברצונו לשלם באמצעות PayPal ולהוסיף את העמלה הנ"ל, או לשלם באמצעות כרטיס אשראי ללא עמלה זו.

כיצד מדפיסים את הקופון?

נכנסים ללינק "החשבון שלי" בעמוד הבית, בעמוד מופיעה רשימת "הסטוריית הזמנות" , בוחרים איזה קופון שרק תרצו, לוחצים על "צפה" ואז "הדפס".